6 Jingga 2012 .. (Eps1)


Assalamualaikum semua !


Hehe , ada pulak mood nak update post kat blog .. Sekarang aku nak cerita pasal kelas kesayangan aku ! iaitu 6 JINGGA ! Kelas yang pertama dalam skolah aku laaa ;D .. Tak lama lagi kitorang akan berpisah ;( Ada yang sekolah jauh dari tawau .. Sedih nyee ! Hemm , tak apa lahh ... Laman FaceBook kan ada , kalau ada masa boleh lah berhubung dari FaceBook ! Contact number bole jugak ! Kalau korang nak tukar number phone tu bagitau lah awal-2 .. Jadi senang nak call or sms ;)
Aku sayang sangat kat korang .. Kalau boleh , aku tak nak berpisah dengan korang .. Walaupun aq dapat kawan baru tahun depan , aku tetap akan ingat kat korang ... Kalau ada time free , kita jalan-2 lahh satu bandar tawau .. HEHE ! Tu pun sekarang dalam perancangan kan ? Harap-2 jadi laa ... Amin~ 
Tak lama lagi exam kan ? Hehe , esok lagi mau b'perang sama paper-2 yang sangat lah bahaya bagi ku .. Banyak dah pelajaran yang aku lupa format-2 apa semua tu aku lupa HAHA ! Harap-2 lulus dan tidak merosot markah ku yaa .. Belajar pun dah malas dahh .. Kelas 6 Jingga memang murid-2 nya semua pandai-2 .. Tapi dalam masa yang sama , murid  6 Jingga lah yang paling malas nak buka buku ... Hehe ! Maklum lahh , dah habis UPSR dah kan .. Bebas lah semua tnpa buku depan mata .. Facebook , Blogger , Twitter , Game semua tu seja di hadap .. 

Apa lagi nak dicerita yee ? Hilang idea sudah .. Okey lah , setakat nie seja effa boleh cerita .. Nantikan cerita yang kedua ...
Bersambung .................


4 comments: