6 Jingga 2012 ... (Eps2)


Assalamualaikum dan salam petang semua readers !

Hari nie nak sambung cerita pasal kelas aku ! Hehe , nak mulakan dari mana ekk ? Lagi satu , nak cerita pasal apa pulak kali nie ? I've lost my all my idea !! *Hehe , berhenti sekajap nak fikirr -_______- !* Ahh ! Dah dapat dah nak cerita apa ! Aku nak cerita keadaan aku ketika menjawab kertas-2 soalan exam hari tu ! .. ;D ! Let's Get Started ! 

Hari Pertama !
Hehe , tadi kertas yang pertama ialah BM PENULISAN ! Nampak seja paper tu , huhh .. B'degup kencang jantungku .. Sekali buka paper .. Ek ehhh ?! Senang saje nampak section A tu .. Senang tu senang jugakk , manatau ada kesalahan di situ .. Dak di sedar pulak nanti ... Di situ lah markah terbang melayang bersama burung-2 yang b'terbangan d'dewan terbuka SK. St. Patrick hehe xD .. Section B pulak boleh lahh ... Aku pilih soalan 3 .. Sambung kan cerita yang diberi tu .. Aku cerita pasal kes penculikkan .. ! Aku rasa nie 1'st time aq tulis pasal kes penculikkan .. Kalau dulu selalu nya pasal kes perompakkan seja -______- Boring sdah orang jadi kes penculikkan lah lagi .. Tapi , jalan cerita lebih kurang seja mcam kes perompakkan .. Tak apa lah , asal kan ada jawapan nya ! LOL xP ... Section C pulak lagi lah senang .. Juz cari nilai murni and then , jawab lahh .. Oke , selesai bincang tentang paper Bm Penulisan nie .. Now , nak crita pulak tntang paper BM Pemahaman .. 
Bm Pemahaman nie , boleh d'katakan agak sukar sedikit .. Sikit seja , tk banyak pun -_- .. Senang lahh jugak , boleh tahan .. Tapi , kalau markah kurang memuaskan tak tahu lah ape kan jadi nanti .. Harap markah tak merosot ! Takut lah kena marah ! Lagi satu , aku lemah sikit dalam BM Pemahaman nie .. Penulisan aku oke seja .. :D .. Tapi kan .. Separuh daripada soalan tadi mcam dah pernah jawab lahh .. Tak tau betul ke tak .. Kalau betul , hemm .. Dunno watt happen ! Msti kena tegur yang paper nie sebenar nye dah pernah jawab dah sebelum nie .. Tahu sendiri lahh ekk ?! 
And now ! BAHASA ARAB lagi ! Yehaa ! Susah ? Bahagian yang pertama tu senang macam mkan kacang .. Dah pernah buat dah soalan tuu ... Takkan korang lupa pulak wahai murid-2 6 jingga sekalian ... ? STTP , bahagian yang kedua tu .. Apa ekk ? Ahh ! Isi tempat kosong .. -___-  Aku blurr di situ yahh .. Bahagian tu lah yang buat aku lambat .. Hantam jee kalau dah pasti itu jawapan nye , tulis je lahh .. Bahagian yang ketiga tu sangat dan teramat lah senang bagi ku .. Sekali pandang dah jumpa ! Bahagian yang ketiga nie cari perkataan yang diberii .. ! Aku paling suka bahagia tuu .. Easy nak dpat markahh BRO ! Yoyoyo ! Bahagian yang k'empat susun tu ayat lahh .. Boleh dikatakan susah jugak bahagian niee .. Haha juz susun .. Harap bole score !!
Ahhh ! Yang paper yang terakhir ! Kemahiran Hidup .. Soalan nya semua susah-2 ! Nie mesti kes-kes dak belajar niee ... Hehe , memang .. Asyik ketawa je memanjang .. Tulah pasal , semua ilmu dah keluar time ketawa tuu ... MANTAP ! tersangat lah mantapp ... Bahagian B senang ... *senang lah sangat-__-* Memang senang .. Harap-2 lah boleh score A kalau bole pun B je , sebab bahagian A tu susah btull ! Harap-2 lahh ! Amin ~
Scroll balik naik atas ! Bnyak dah kan aku bebel-2 .. Memang banyakk ^__^ ... Hehe , memang kalau orang yang tengah kebosanan .. Sebenar nya nak belajar , tapi malass laaa ! 

No comments:

Post a Comment